fabrykaogrodów

Rebranding marki – FabrykaOgrodów.eu

Naszym celem było uspokojenie dotychczasowej identyfikacji wizualnej – wprowadzenie spójnego, nowoczesnego i minimalistycznego brandu, który będzie odpowiadał wymaganiom współczesnego świata.

Decydując się na graficzne przedstawienie zieleni w logo, wykorzystaliśmy neutralną biel i szarości. Zmiana logo niosła za sobą potrzebę zmiany materiałów promocyjnych. W trakcie rebrandingu wykonaliśmy nowe materiały promocyjne takie jak: teczki, wizytówki, ulotki, papier firmowy i koperty. 90% internautów ocenia profesjonalizm firmy przez pryzmat posiadanej przez nią strony internetowej. Przemyślany układ i funkcjonalność

Zawarcie formularza kontaktowego ułatwia firmie oszacowanie potrzeb potencjalnego klienta Projektując stronę, skupiliśmy się na trzech filach: oferta, realizacje oraz formularz kontaktowy. W pierwszym etapie zaprezentowaliśmy w sposób przejrzysty, z wykorzystaniem języka korzyści – ofertę firmy. Drugim znaczącym elementem projektu była prezentacja realizacji. Ostatnim filarem projektu był rozbudowany, spersonalizowany formularz kontaktowy, który z powodzeniem spełnia funkcję pierwszego kontaktu z klientem. Dzięki rozbudowanej funkcjonalności istnieje możliwość przesłania szczegółowych danych inwestycji co ułatwia współpracę z przyszłymi zleceniodawcami.