Zajmujemy się kompleksowym pozycjonowaniem stron i sklepów internetowych. Nasi pracownicy mają ponad 7- letnie doświadczenie.
Profesjonalna analiza strony internetowej, która pozwala określić dotychczasowe błędy oraz stworzyć strategię działań SEO na przyszłość.
Audyt SEO to niezbędny wstęp do pozycjonowania strony internetowej i optymalizacji strony internetowej, pozwalający nakreślić dalsze działania, a także określić potencjalne słowa kluczowe, które mogą przyczynić się do sukcesu w organicznych wynikach wyszukiwania. W wyniku przeprowadzonej analizy powstaje raport SEO, który zawiera sugerowane zmiany takie jak: podział strony, struktura strony, analiza widoczności itp.
Audyt wykonujemy profesjonalnymi narzędziami.
Optymalizacja SEO strony internetowej lub sklepu internetowego polega na dostosowaniu serwisu do wymagań Google.
Optymalizacja tekstów, grafik oraz innych elementów strony pozwala robotom Google na szybsze zapoznanie się z jej treścią i lepsze ich zrozumienie. Jest to klucz do uzyskania najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania i jedno z podstawowych zadań na początku pozycjonowania stron.
Z nami przejdziesz weryfikację Google.
Optymalizacja kodu strony zgodnie z wytycznymi audytu SEO (pozycjonowania) wpływa na znaczącą poprawę sprawności strony w zakresie niedostrzeganym na pierwszy rzut oka.
W tym etapie współpracy optymalizacji podlega m.in. szybkość wyświetlania się strony, objętość kodu czy prawidłowe ustawienia widoczności dla robotów analizujących od Google. Właściwie przeprowadzona optymalizacja kodu źródłowego pozwala na lepsze pozycjonowanie się strony i zwiększa jej dostępność dla przyszłych użytkowników.
Wyświetlaj się wyżej niż inni
Oferujemy możliwość uzyskania linków przychodzących w formie artykułów sponsorowanych.
Odpowiednio przygotowany tekst opublikowany na największych portalach w kraju lub stronach branżowych pozwala uzyskać nie tylko promocję w zewnętrznych serwisach, ale także znaczny wzrost ruchu oraz zwiększenie widoczności naszej strony w wyszukiwarce Google.
Niech będzie o Tobie głośno
Pozycjonowanie stron to w znacznej mierze pozyskiwanie wartościowych linków prowadzących do naszej strony.
SEO links to przygotowanie zarówno linków wewnętrznych, jak i linków zewnętrznych. Linki wewnętrzne to takie, które przenoszą nas na inną podstronę, pozostając w obrębie tego samego serwisu. Linki zewnętrzne to z kolei linki, które prowadzą do naszej strony z zewnętrznych źródeł. Ważna jest ich wysoka jakość, która sprawia, że nasza strona w algorytmie wyszukiwarki Google staje się częściej „polecana”, a więc i wyświetlana na wyższych pozycjach.
Zdobądź popularność w sieci i umacniaj pozycję.
Celem marketingu szeptanego jest dotarcie do odbiorców poprzez dyskusję prowadzoną w Internecie.
Zarówno ta tworzona bezpośrednio przez ambasadora marki, jak i przez zwykłe osoby jest skutecznym sposobem na pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google. Prowadząc skuteczny marketing szeptany nie tylko zwiększamy pozycję naszej strony, ale także pozyskujemy do niej niezwykle cenny ruch organiczny.
Buzz marketing
– niech mówią o Tobie wszyscy
Jesteś na bieżąco ze wszystkimi działaniami.
Każdego miesiąca przygotowujemy przejrzyste raporty SEO, w których znajduje się streszczenie miesięcznych działań z pozycjonowania i optymalizacji strony. Każdorazowo raport zawiera pozycje strony w wyszukiwarce Google poszczególnych słów kluczowych oraz informację jak zmieniały się one w ostatnich 30 dniach.
Oferujemy kilka pakietów dostosowanych do każdego portfela.
Wybierz rozwiązanie na miarę swoich potrzeb. Bądź odważny i nie bój się zmian. Zastanówmy się, jak możesz osiągnąć sukces w pozycjonowaniu i dążmy do jego realizacji. Wybierz jeden z podstawowych pakietów lub zgłoś się po indywidualną wycenę.
Koszt pozycjonowania (SEO) zaczyna się od 800 zł netto (+23% VAT) miesięcznie.
Pozycjonowanie strony internetowej pozwala uzyskać wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania Google. Dzięki temu informacje o naszej firmie wyświetlają się wyżej niż konkurencja, a to przekłada się na łatwiejsze znalezienie strony przez potencjalnych klientów. Pozycjonowanie jest długotrwałą i długofalową metodą promocji strony, a konsekwentnie i skutecznie budowana kampania może finalnie prowadzić do większej liczby osób odwiedzających witrynę.
Koszty pozycjonowania są uzależnione od wielu różnych czynników, np. ilości słów kluczowych, aktualnych pozycji, konkurencji oraz zasięgu pozycjonowania (ogólnopolski czy lokalny).
Pozycjonowanie strony jest długotrwałym i wieloetapowym procesem, a wyniki są czasami widoczne po długim czasie. O szybkości uzyskania odpowiedniego efektu decyduje kilka istotnych czynników takich jak: intensywność działań, szybkość strony www, budowa i optymalizacja strony, a także frazy kluczowe SEO, na które dana witryna ma zostać wypozycjonowana.
Nie. Pozycje danej strony w wyszukiwarce są zmienne i zależą od całej gamy czynników. Naturalnym efektem jest „taniec” polegający na tym, że dana strona zmienia swoją pozycję o jedno lub dwa miejsca. Dzięki zbudowaniu solidnego zaplecza SEO możliwe jest utrzymanie strony na pierwszym miejscu przez długi czas. Wymaga to długiej i ciągłej pracy, nawet po objęciu zaszczytnego pierwszego miejsca w wynikach wyszukiwania. W przeciwnym razie po jakimś czasie strona znów może.
Pozycjonowanie strony polega na optymalizacji treści witryny w taki sposób, by była ona jak bardziej przyjazna dla wyszukiwarki Google. Optymalizacji podlega zarówno treść, jak i kod strony, który dostosowywany jest do wymogów PageSpeed Insights od Google. Niezbędne jest stałe wzmacnianie wysokiej pozycji strony poprzez budowę stabilnego zaplecza SEO oraz odpowiadania na zmieniające się algorytmy wyszukiwarki.
Jak wygląda pozycjonowanie wizytówki Google?
• Badanie i analiza branży
• Badanie konkurencji
• Optymalizacja wizytówki Google
• Uzupełnienie informacji podstawowych o firmie
• Weryfikacja lokalizacji
• Wybór kategorii głównej oraz kategorii dodatkowych wizytówki Google
• Atrybuty wizytówki Google Moja Firma
• Dobór odpowiedniej nazwy wizytówki Google
• Opis wizytówki – istotny czynnik wpływający na pozycję
• Dodawanie zdjęć i filmów
• Dodawanie wpisów dotyczących firmy i jej branży
• Uzupełnienie produktów i usług firmy
• Otrzymywanie pozytywnych opinii z frazami kluczowymi
• Odpowiadanie na opinie
• Pozyskiwanie linków z katalogów lokalnych
Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji.
Napisz do nas lub umów się na rozmowę telefoniczną.
Wypełnij pola aby umożliwić nam kontakt z Tobą.