Projektowanie i budowa

 

ogrodów, tarasów
i dachów zielonych

Nowe logo i uspokojenie
kolorystyki

 

Rebranding i uporządkowanie
wizerunku firmy

 

 

Naszym celem było uspokojenie dotychczasowej identyfikacji wizualnej – wprowadzenie spójnego, nowoczesnego i minimalistycznego brandu, który będzie odpowiadał wymaganiom współczesnego świata. Decydując się na graficzne przedstawienie zieleni w logo, wykorzystaliśmy neutralną biel i szarości.

fabryka-ogrodow

Rebranding

 

Zmiany w materiałach
promocyjnych

 

 

Zmiana logo niosła za sobą potrzebę zmiany materiałów promocyjnych. W trakcie rebrandingu wykonaliśmy nowe materiały promocyjne takie jak: teczki, wizytówki, ulotki, papier firmowy i koperty.

Zmiana strony
internetowej

 

90% internautów ocenia profesjonalizm firmy przez pryzmat posiadanej przez nią strony internetowej.

Przemyślany układ
i funkcjonalność

 

Zawarcie formularza kontaktowego ułatwia firmie oszacowanie potrzeb potencjalnego klienta

 

 

Projektując stronę, skupiliśmy się na trzech filach: oferta, realizacje oraz formularz kontaktowy. W pierwszym etapie zaprezentowaliśmy w sposób przejrzysty, z wykorzystaniem języka korzyści – ofertę firmy. Drugim znaczącym elementem projektu była prezentacja realizacji. Ostatnim filarem projektu był rozbudowany, spersonalizowany formularz kontaktowy, który z powodzeniem spełnia funkcję pierwszego kontaktu z klientem. Dzięki rozbudowanej funkcjonalności istnieje możliwość przesłania szczegółowych danych inwestycji co ułatwia współpracę z przyszłymi zleceniodawcami.

Poprzedni
Następny